Speciella Lilla Jag

Jag ska bo här i Colombia i 5 mån och under tiden ska jag lära mig: Spanska Att leva i ett annat land Att börja om och att Ha kul <33 Nu ska jag leva livet i värmen *host* och bli brun *host igen*

Det här är jag:

Skrivet 2010-08-30 @ 20:31:29
Eftersom vissa kanske vill veta lite om mej så:
Jag och fin fina Delfina! <3
Prövade en ny stil.. Förlåt för dålig kvalité på bilden och att den är så risig..
-
En gammal bild från mig -.-'
-
-
-
Jag är jag, mig själv. Glad och älskar att ha kul. Tänker nog oftast positivt (förutom när det gäller mat) Jag heter Ina Manga, på facebook också.. fråga om min msn om du vill kontakta mig...

Kommentarer
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Åh vad glad jag blir, tack så jätte mycket!

Har du gjort designen själv? den var iallafall jätte fin :)

2010-08-30 @ 22:33:00
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback