Speciella Lilla Jag

Jag ska bo här i Colombia i 5 mån och under tiden ska jag lära mig: Spanska Att leva i ett annat land Att börja om och att Ha kul <33 Nu ska jag leva livet i värmen *host* och bli brun *host igen*
Jag snor lite bilder från henne och facebook! Kommentera, snälla!
Och kolla hennes blogg: www.lovebezzie.blogg.se
I Stockholm hos hennes bästa vän Scilla!

Den är faktiskt tagen här i Colombia!
-
Och här kommer bilder på Colombia:
Hahaha, en ful bild på mig!
Vänd huvudet lite, min säng är den röda, soffan var Amandlas idé och ja.. vi har inte kommit längst i inredningen precis
Utanför vårt fönster! Snott bilderna från Amanda hahha ^^
-
-
-
Älskar Dej Amandla, Du är den Finaste!
Kommentera hur fin hon är !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback