Speciella Lilla Jag

Jag ska bo här i Colombia i 5 mån och under tiden ska jag lära mig: Spanska Att leva i ett annat land Att börja om och att Ha kul <33 Nu ska jag leva livet i värmen *host* och bli brun *host igen*

Espanish?

Skrivet 2010-09-03 @ 06:32:18
Now I'm gonna talk a little bit spanish... Don't judge me, cause I suck!
Jaja, Esto es para mis amigos Michel Cabarcas y Carlos... Fontecilla Chavarro... Yo es en Bogotá ahora con mi mama y mi hermano y hermana (Kim y Amanda). Yo eres muy sola, porque yo no tienes muchos amigos aqui. Pero Carlos no ablas con migo, y yo no se porque :/ Yo quiero mas amigos aqui...
Voy a estar aqui en 5 meses! Es mucho tiempo para fiesta y amigos ^^
<3 Te amo Michel! <3
.
Det är som ett brev till mina två kompisar här i Colombia... Såklart har jag en del fler, men Michel är en av dom bästa och Carlos är mitt X ^ ^ Han vägrar snacka med mig fast jag vill träffa honom igen :/ Men det får väl ta sin tid, dessutom ska jag skaffa nåra riktigt snygga killkompisar och gå på FEST!
.
Idag kom några killar (17-19) fram till mig och min syster och började snacka med oss. Dom frågade var vi bodde. Jag var i allafall tillräckligt smart för att inte säga var!
Hon med tandställning...

Kommentarer
Postat av: lisa pihlgren

åååh! även om jag inte fattar nåt (hehe) så e jag säker på att du e gryym! tack för att JAG fick va me på bilderna där nere! Jag (och hela kören) saknar dig! <3

2010-09-03 @ 18:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback