Speciella Lilla Jag

Jag ska bo här i Colombia i 5 mån och under tiden ska jag lära mig: Spanska Att leva i ett annat land Att börja om och att Ha kul <33 Nu ska jag leva livet i värmen *host* och bli brun *host igen*

YOUTUBE!

Skrivet 2010-09-11 @ 02:07:30
Jag ska starta en vlog (en Vlog är en videoblogg) på youtube! Jag håller på och klipper den första videon att lägga upp, men en sak jag hatar är min sämsta engelska. Varför ska den vara så hemsk just när jag vill att den ska vara bra? Annars låter den inte så dålig :/ Inte bra heller, men man kan höra vad jag säger. Men ni som vill kika får gärna göra det! Fråga mig bara vad den heter, vill inte lägga upp på nätet/bloggen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback