Speciella Lilla Jag

Jag ska bo här i Colombia i 5 mån och under tiden ska jag lära mig: Spanska Att leva i ett annat land Att börja om och att Ha kul <33 Nu ska jag leva livet i värmen *host* och bli brun *host igen*

Firade mormorsan ^^

Skrivet 2010-08-30 @ 19:51:19
Jag har varit i en varm by 1 ½ timma från Bogota. Jag bor i Bogota, den väldigt stora staden, fast väldigt kalla också. Jag kan inte fatta att värmen skiftar så på bara några timmar. Colombia är väldigt bergigt vilket gör att det blir såhär.
-
Bogota är umjefär lika kall som Sverige, fast på vintern är den varmare än Sv. I den där varma byn firade vi mormors vackra 63 års dag på ett lyxigt hotell. Det fanns pool och njaa... inte så många snygga killar men ändå. JAg har nog fått minst 300 myggbett på mig sen igår. Dom kliar som fan! Är allergisk så svullnar upp.
Saknar er alla...

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Okej, jag skickar till dig när vinnaren är utsedd :D

2010-08-30 @ 19:51:33
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

fint :)

2010-08-30 @ 22:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback