Speciella Lilla Jag

Jag ska bo här i Colombia i 5 mån och under tiden ska jag lära mig: Spanska Att leva i ett annat land Att börja om och att Ha kul <33 Nu ska jag leva livet i värmen *host* och bli brun *host igen*

Det här är min nya blogg ;*

Skrivet 2010-08-30 @ 08:35:02
&g
Saknar alla fina kompisar i Sv <3! Här kmr bilder på dom:
.
.
.
Killarna:
Säkert en gammal bild
Hahah... jag på bilden :S Han i bakgrunden !!
Haha, söt bäbis på tröjan ^^
t;
HAHAHA, LOL (bilden).. men saknar dej oxåå <33
Haha! Jodåå, saknar dej och Lukas... Ni e fan så löjliga ^^
.
.
.
Tjejerna:
Gud vad jag saknar!
ZHWAAAAAAN <3333
Min Alvis<3 Hur e det skruttis?
Så många vackra bilder att välja på <3
Du e så fin på den här bilden!!! <33
Ärligt, jag saknar dej!
;'( Vill så gärna träffa dej igen!

Saknar er alla! Milla, Moa B, Isabelle och Moa S <3
Oxå gammal bild tror jag .. ^^
Du e jättefiin <3
Saknar dej din lilla skitstörande snorunge <3
Hahaha
Hitta ingen bättre bild så man ser ditt ansikte tyvärr :(
Min alldeles egna xtra morsa! Mjaauuu!
Xtra mamma nr 2 <33
Sen saknar jag ju massa utan bild! Mandel, Alex och Felix, Fredrik (Jävligt het btw) och Denise!!!!!
<3 Älskar er alla! 


Kommentarer
Postat av: Hanna <33

Saknar dig oxå som faan :D du får gärna riinga mig :)<33

2010-08-30 @ 13:26:49
URL: http://meaanderbergh.blogg.se/
Postat av: z a n n y h ♥ Jag är inte elak, bara ärlig!

Har dagens blogg nu! Anmäl dig gärna om du vill vara med!



Annars ber jag om ursäkt för denna kommentar!

2010-08-30 @ 13:43:29
URL: http://zannyh.blogg.se/
Postat av: Alva

Naaaw, sötnöt<3 Du är för göllig^^ Det är jättebra gummsan:D Hur mår du?:} Saknar dig som tusan!

2010-08-30 @ 17:19:45
Postat av: Emma sätherström ;)

Hej, det var längesen :D

Här har du mitt nummer så att du kan nå mig

Jag saknar dig!

0720162333

2010-09-01 @ 18:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback